کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست علت ریزش قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) معرفی بازی معمایی Boxes: Lost Fragments + دانلود اندروید و IOS مشخصات باتری و توان شارژ گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قاب‌ها چطور می‌توانند از یک گوشی تاشو محافظت کنند؟ | پیکسل فولد گوگل پاسخ می‌دهد

  • کد خبر: ۱۷۱۷۰۵
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
قاب‌ها چطور می‌توانند از یک گوشی تاشو محافظت کنند؟ | پیکسل فولد گوگل پاسخ می‌دهد
هنگامی که گوشی‌های تاشو برای اولین‌بار به بازار آمدند، مشکل بزرگشان این بود که قاب‌های محافظ نمی‌توانستند به خوبی روی آن‌ها سوار شوند. به نظر می‌رسد چند سال بعد از اولین گوشی‌‌های تاشو این مشکلی حل شده است و گواه آن، گوگل پیکسل فولد (Google Pixel Fold) است.

شهرآرانیوز - تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های هوشمند از قاب‌های محافظ استفاده می‌کنند. گوشی‌های هوشمند محصولاتی گران هستند و همه می‌دانیم آن‌قدر‌ها هم بادوام نیستند. صفحات شیشه‌ای که ما برای آن‌ها هزینه می‌کنیم، خیلی راحت می‌شکنند و خیلی محکم نیستند.

در نگاه اول، به نظر نمی‌رسد گوشی‌های تاشو با قاب‌های سنتی مطابقت داشته باشند. واقعا چطور می‌توان یک محافظ را روی چیزی که از وسط تا می‌شود قرار داد؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند این کار غیرممکن است.

حتی سامسونگ، اولین سازنده گوشی‌های تاشو، به وضوح پاسخ خوبی برای این مشکل نداشته است. قاب‌های محافظ دو نسل اول گلکسی زد فولد گران بودند و حتی نیمی از دستگاه را هم پوشش نمی‌دادند.

با این حال، سامسونگ آهسته‌آهسته پیشرفت‌هایی در این زمینه داشت. گلکسی زد فولد ۳ با قاب‌هایی عرضه شد که می‌توانستند هم از جلو و هم از پشت گوشی محافظت کنند، هرچند در برخی موارد و سطوح در کاربرد واقعی آن‌ها موفقیتی به دست نیامد. گلکسی زد فولد ۴ با تناسب بهتر و بررسی برخی ایده‌ها پیشرفت‌های بیشتری را در این زمینه به ارمغان آورد.

از طرف دیگر، محبوبیت گلکسی زد فلیپ ۳ و فلیپ ۴ باعث شد شرکت‌های شخص ثالث پیشنهادات هوشمندانه‌ای برای قاب این گوشی‌ها ارائه دهند.

به نظر می‌رسد گوشی تاشو گوگل دلیل خولی برای حل مشکل همیشگی قاب‌های محافظ گوشی‌های هوشمند باشد. قاب رسمی Pixel Fold دارای طراحی خوبی است و با حداقل چسبندگی، گوشی را می‌پوشاند. از طرف دیگر این قاب سایز مناسبی دارد و به دستگاه حجم زیادی اضافه نمی‌کند و در واقع استفاده از آن لذت‌بخش است.

گوگل این شانس را داشته که از اشتباهات سامسونگ درس بگیرد و یک قاب کاملاً خوب بسازد. قیمت این قاب ۵۹ دلار است که خیلی هم گران نیست.

مطمئنا طراحی گوشی‌های تاشو و قاب‌هایشان برای عالی‌شدن راه زیادی دارند و به مرور بهتر و بهتر می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->